Металеві ворота і хвіртки, як правило, не завдають особливого клопоту - при появі іржі потрібно просто протирати їх перетворювачем іржі, змащувати петлі і засув і раз на кілька років фарбувати.
Мийте ворота не рідше одного разу на рік з використанням м'яких миючих засобів та щітки для автомобілів; уникайте використання миючих засобів, які можуть подряпати або зіпсувати блискучу поверхню секцій; після чищення, поверхню воріт рекомендується змащувати воском для автомобілів, для блиску та полегшення наступного миття.
Поточний ремонт починайте з петель. Змастіть їх і обробіть засобом проти іржі, якщо вони заіржавіли. Зніміть петлі, що розбовталися, забийте в отвори шпонки і прикрутіть петлі на місце. Зламані петлі замініть петлями з оцинкованого або лакованого заліза. Для воріт висотою понад 1,5 м потрібно не дві, а три петлі.
Гаражні ворота відкатного типу в основному вимагають великої уваги до роликових опор та несучої балки. При виявленні усунення осі роликових опор або викривлення балки необхідно провести нескладні ремонтні роботи. На опорах ролики необхідно виставити по одній осі, а викривлена балка підлягає заміні.
Ворота розстібного типу особливих проблем не доставляють і з усіх видів воріт найнадійніші. Найбільш поширений недолік, це догляд стовпів. У разі незначних пошкоджень можливий ремонт без заміни воріт.
Дуже важливо виконувати зазначені рекомендації для забезпечення довгострокової безперебійної роботи ваших воріт. Ви також можете звернутися за допомогою до фахівця для проведення щорічної перевірки роботи воріт.
Ніколи не намагайтеся відрегулювати натяг пружини самостійно, коригувати нижні петлі або кабель підйому – це може бути дуже небезпечно, цю роботу може виконувати лише фахівець.
<< Назад